Zz

I See Fire (Kygo Remix) - Kygo、Ed Sheeran

存档灵魂:

I See Fire
又见火光


【歌词】

 

This is to end in fire
这一切终将焚于战火
Then we should all burn together
所以让我们一同燃烧在这火焰里
Watch the flames climb high into the night
凝视着火焰在夜空中升高
Calling out father, oh,
呼唤着父辈们的名字,哦
Stand by and we will
他们将与我们同在
Watch the flames burn auburn on
我们将一同凝视着火焰
The mountain side high
席卷山岭。

And if we should die tonight
如果今夜我们注定在劫难逃
We should all die together
那请让我们战死在一起
Raise a glass of wine for the last time
最后一次举起杯中的酒
Calling out father, oh,
呼唤着父辈的名字,哦
Prepare as we will
我们将准备着
Watch the flames burn auburn on
一起凝视着火焰升腾
The mountain side
席卷孤山
Desolation comes upon the sky
滚滚浓烟升腾挡住碧空。

Now I see fire
如今我看见火光
Inside the mountain
掠过群山
I see fire
我看见火光
Burning the trees
燃烧密林
And I see fire
如今我看见火光
Hollowing souls
掏空灵魂
I see fire
我看见火海
Blood in the breeze
空气中血腥弥漫
And I hope that you remember me
无论怎样,我希望你能将我铭记。

Oh, should my people fall in
哦,若我的子民沦陷
Surely I'll do the same
我自然也将如此
Confined in mountain halls
在孤山上幽深的宫殿
We got too close to the flame
我们与烈火擦肩而过
Calling out father, oh,
呼唤着我们父辈的名字,哦
Hold fast and we will
坚持住啊
Watch the flames burn auburn on
我们将凝视战火升腾
The mountain side
席卷孤山
Desolation comes upon the sky
浓烟升起,碧空不再。

Now I see fire
如今我看见火焰
Inside the mountain
掠过群山
I see fire
我看见火舌
Burning the trees
吞噬丛林
And I see fire
如今我看见火焰
Hollowing souls
掏空灵魂
And I see fire
我看见火海
Blood in the breeze
空气中血腥弥漫
And I hope that you remember me
无论怎样,我希望你能将我铭记

Now I see fire
如今我看见火焰
Inside the mountains
掠过群山
I see fire
我看见火舌
Burning the trees
吞噬密林
And I see fire
如今我看见大火
Hollowing souls
掏空灵魂
And I see fire
如今我看见火海
Blood in the breeze
空气中血腥弥漫
And I hope that you remember me
无论怎样,我只希望你将我铭记。


评论

热度(16)